Thursday, June 11, 2009

Amalan - Bil.5

Bismillahirrahmanirrahim..
Alhamdulillah..Segala puji bagi Allah, Tuhan sekalian alam. Selawat dan salam buat junjungan besar Nabi Muhammad saw dan keluarga serta para sahabat sekaliannya. Semoga dilimpahkan Allah akan rahmat-Nya kepada kita semua muslimin & muslimat FKUM... Amin. amma ba'du;

DOA BUAT PENGANTIN BARU

Keterangan:
Musim cuti sekolah pertengahan tahun ini yang bermula daripada 30 Mei 2009 hingga 14 Jun 2009, banyak program kenduri kahwin diadakan. MIMBAR KSR ingin mengambil kesempatan untuk berkongsi kepada anda satu doa yang sangat baik yang patut kita ucapkan kepada pasangan pengantin baru, selain datang untuk menjamu hidangan yang disediakan untuk tetamu. Semoga pengantin yang dirai mendapat keberkatan berpanjangan.

MIMBAR KSR mengambil kesempatan mengucapkan selamat pengantin baru kepada EN. MOHAMAD NORLI ROPIDI MOHD. ADNAN (JKA) dan EN. MOHD. HELMI RIZAL B. SALAHUDIN (JKBP) kerana melangsungkan perkahwinannya. Kepada PROF. DR. IR. HJ. MOHD. ZAMIN B. HJ. JUMAAT (JKA) dan EN. MOHIDDIN B. SHAMSUDIN (JKA) selamat menyambut menantu baru.

Sumber : Kitab "Doa & Zikir Harian" karangan Zahazan Mohamed

Selamat beramal.
bersambung...

=ksrmimbar=

No comments:

Post a Comment